Charita jako reklamní trik

14. listopadu 2006 v 13:36 | Filip Černý
Podle statistik dávají Češi na charitu nejvíce peněz z národů postkomunistického bloku. Jak přibývá peněz, které proudí neziskovým organizacím, objevují se i lidé, kteří by z nich chtěli zbohatnout. Příběh paní Tiché, který vám teď přinášíme, ukazuje, že bezmeznou důvěru lidí si můžete získat různě: dobročinností, numerologií nebo čarováním. V každém případě se dá ze slibů o pomoci docela dobře žít. Dokud nespadne klec.
Reportáž TADY od 58.00
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Steve | E-mail | Web | 13. října 2011 v 6:36 | Reagovat

Já chci taky takovej bloooog:D

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama